همشهری آنلاین: سرپرست باشگاه استیل آذین گفت: اگر هدایتی تصمیم به انحلال این باشگاه گرفته باشد بهترین تصمیم خود را در یک‌سال و نیم اخیر گرفته است.

استیل آذین

پس از شکست 3 بر صفر استیل آذین برابر راه‌آهن شایعه شد حسین هدایتی باشگاه استیل آذین را منحل اعلام کرده است.[پیروزی پر گل راه‌آهن و مس در هفته چهاردهم]

امیر مهریزی سرپرست باشگاه استیل آذین در گفت و گو با فارس، در واکنش به این شایعه گفت: هدایتی در این مورد تصمیم گیرنده است و اگر استیل آذین منحل شود من خیلی خوشحال می‌شوم. چرا خوشحال نشوم؟ این تنها تصمیم درستی است که هدایتی می‌تواند بگیرد. البته اگر چنین تصمیمی گرفته باشد بهترین تصمیم هدایتی در یک سال و نیم اخیر است.

 سرپرست باشگاه استیل آذین در مورد اینکه روز آینده جلسه‌ای در باشگاه برای آینده برگزار خواهد شد یا نه گفت: وقتی تیم منحل شده دیگر نیازی به جلسه نیست. در جلسات گذشته نیز حسین هدایتی تنهایی تصمیم می‌گرفت. فردا نیز می‌تواند به تنهایی خودش جلسه بگذارد و تصمیم گیری کند.

مهریزی در مورد اینکه سرنوشت این تیم در لیگ برتر چه می‌شود گفت: در سایر مسابقات با نتیجه 3 بر صفر بازنده اعلام خواهیم شد و تیم به دسته یک سقوط می‌کند. قطعا باخت 3 بر صفر بهتر از باخت 5 بر صفر است.

کد خبر 119963
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز